Regulacja napojów słodzonych cukrem

Skrzynka winietowa Państwo Landon zabierają swoją pediatryczną 12-letnią córkę Meredith na coroczną wizytę. Meredith nie ma historii choroby medycznej, a ona otrzymała wszystkie odpowiednie dla wieku szczepienia. Meredith lubi czytać książki, oglądać telewizję i grać w gry komputerowe. Nie uczestniczy w żadnych zorganizowanych zajęciach sportowych i nie angażuje się w regularną aktywność fizyczną poza zajęciami szkolnymi, które trwają 30 minut dwa razy w tygodniu. Mieszka w budynku mieszkalnym z windą i codziennie rano jedzie autobusem do szkoły. Podczas pobytu w szkole Meredith kupuje obiad w stołówce i zwykle ma na lunch słodzony napój o smaku owocowym. Często po szkole idzie do sklepu z przyjaciółmi i kupuje gazowany napój bezalkoholowy i przekąskę.
Meredith ma 59 cm wzrostu i waży 110 funtów (50 kg), co plasuje ją w 87. percentylu indeksu masy ciała (waga w kilogramach podzielona przez kwadrat wysokości w metrach) dla dziewcząt w jej wieku . Jej pediatra mówi panu i pani Landon, że ich córka ma nadwagę i że jest zagrożona otyłością i rozwojem powikłań medycznych.
Możliwości leczenia
Które z poniższych podejść do szerszej kwestii uważasz za stosowne? Oprzyj swój wybór na opublikowanej literaturze, własnych doświadczeniach, najnowszych wskazówkach i innych źródłach informacji.
Aby pomóc w podejmowaniu decyzji, każde z tych podejść jest bronione w następujących krótkich esejach przez ekspertów w tej dziedzinie. Biorąc pod uwagę twoją wiedzę o pacjencie i punktach ekspertów, którą opcję wybrałbyś? Dokonaj wyboru i poczyń zalecenia dla pacjenta.
Opcja 1: rozporządzenie w sprawie wsparcia dla napojów słodzonych cukremOpcja 2: nie wspiera regulacji napojów o obniżonej zawartości cukruOpcja 1Opcja 2
opcja
Wsparcie przepisów dotyczących słodzonych napojów cukrowych
Thomas Farley, MD, MPH
Decyzje Meredith o piciu słodkich napojów w szkole lub popołudniu nie są wyłącznie jej własnymi. Występują w środowisku bardzo ukształtowanym przez marketing w branży spożywczej.
Firmy zajmujące się napojami wykorzystują wszystkie P marketingu w celu zwiększenia sprzedaży: produkt, promocja, opakowanie, rozmieszczenie i ceny1. Słodycze to produkty zaprojektowane z myślą o silnej preferencji ludzi do słodkiego smaku. Są one promowane z blisko miliarda dolarów rocznie w reklamach, z których znaczna część jest postrzegana przez dzieci.2 Są one pakowane w jednolite, łatwe do otwarcia, zamykane pojemniki, aby ułatwić natychmiastową i ciągłą konsumpcję oraz porcje, które wzrosły w ostatnich dekadach od 3 do 5 lat. Umieszczono je w zasięgu ręki, aby promować zakupy impulsowe, w automatach do sprzedaży, chłodnicach sklepów convenience, w punktach sprzedaży i liniach kasowych w sklepach spożywczych – i oczywiście w szkołach. Są one wyceniane na podstawie rabatów ilościowych, aby zachęcić konsumentów do wymiany na większe rozmiary. Te techniki marketingowe działają synergistycznie, aw ciągu ostatnich kilku dekad spożycie słodkich napojów zwiększyło się ponaddwukrotnie.4
To nie tylko dzieci są otyłe. Prawie 70% dorosłych w Stanach Zjednoczonych jest otyłych lub z nadwagą.5 Ta epidemia nadal rośnie pomimo cierpienia, jakie powoduje, pomimo kosztów, jakie nakłada na nasze społeczeństwo, pomimo niemal powszechnej świadomości, że nadmierne spożycie kalorii jest Ogromny czynnik przyczyniający się do tego i pomimo faktu, że 40% Amerykanów chce stracić na wadze6. Rozsądny wniosek jest taki, że praktyki marketingu żywności i napojów przytłaczają zdolność wielu dorosłych do stawiania oporu. Nierealistyczne jest zatem oczekiwanie, że 12-latek pokona te naciski.
Gdyby szkodliwy związek chemiczny w szkołach powodował, że nasze dzieci chorują, ludzie domagaliby się regulacji rządowych, aby ich chronić. Dlatego trudno jest spierać się z odpowiedzią rządu na epidemię otyłości, która zabija ponad 100 000 osób rocznie w Stanach Zjednoczonych i ma pochodzenie ekologiczne.
Rządy federalne, stanowe i lokalne już regulują system żywności, od farmy po handel detaliczny, na wiele sposobów i do wielu celów, od wspierania rolnictwa po zapobieganie chorobom przenoszonym przez żywność. Nie chodzi o to, czy powinniśmy regulować żywność, ale raczej o to, czy powinniśmy zaktualizować przepisy dotyczące żywności, aby zaradzić tej nowej epidemii.
Propozycje dotyczące zdrowia publicznego mające na celu zmniejszenie spożycia słodkich napojów, które uważa się za główny czynnik przyczyniający się do epidemii otyłości 8, mają na celu przeciwdziałanie ryzyku dla środowiska związanego z marketingiem napojów. Poza ograniczeniami sprzedaży w szkołach, propozycje obejmują oparte na ilościach podatki akcyzowe, które zachęcają klientów do przejścia na napoje o zerowej kaloryczności lub wyboru mniejszych porcji; zakaz korzystania z dodatków do programu pomocy żywieniowej na ich zakup, co usuwa nieodpowiednią dotację rządową; i górna lim
[podobne: gabinet psychologiczny, psycholog w Rzeszowie, stomatologia Kraków ]
[przypisy: samoloty rc allegro, usg barku kraków, strój mikołaja allegro ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Regulacja napojów słodzonych cukrem

  1. Slow Trot pisze:

    Witam. Niedoczynność mam od urodzenia

  2. Magdalena pisze:

    [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: uśmiech[…]

  3. Maksymilian pisze:

    To było 40 lat temu, a nie zmieniło się pod tym względem nic