Regulacja napojów słodzonych cukrem AD 2

Każda z tych propozycji pomogłaby ludziom zmniejszyć spożycie słodkich napojów, jednocześnie pozwalając im na swobodę spożywania tyle, ile naprawdę chcą. Edukacja jest często przedstawiana jako alternatywa dla opartych na polityce rozwiązań problemów zdrowotnych, ale żadna z nich nie jest substytutem dla drugiej. Edukacja o zagrożeniach związanych z otyłością i napojami jest absolutnie konieczna, ale ciągły rozwój epidemii otyłości pokazuje, że sama edukacja nie rozwiąże tego problemu. Jeśli mamy zakończyć tę epidemię, będziemy również potrzebować środowiska żywnościowego , które nie nakłoni dzieci do picia słodkich napojów w szkole lub w drodze do domu.
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Z nowojorskiego Departamentu Zdrowia i Higieny Psychicznej w Nowym Jorku.

Opcja 2
Nie obsługuj regulacji napojów słodzonych cukrem
David R. Just, Ph.D., Brian Wansink, Ph.D.
Nie ma debaty na temat rosnących opłat za otyłość dziecięcą w Stanach Zjednoczonych, a słodzone cukrem napoje nadal przyczyniają się do tego problemu. Ponieważ rozpowszechnianie informacji na temat zdrowia ma ograniczony wpływ na zachowanie dzieci, może być bardzo atrakcyjne dla regulacji treści, ceny, dostępności lub marketingu słodzonych napojów. W końcu, co może pójść nie tak? Jeśli wydamy przepisy, że dzieci nie mogą mieć napojów bezalkoholowych, nie będą.
Jednak zamiast oczekiwać dumnego sukcesu, powinniśmy zwrócić uwagę na ostrzeżenie. Już wcześniej szliśmy takimi ścieżkami, mając więcej dowodów na poparcie, niż w przypadku napojów słodzonych cukrem (i przy mniejszych potencjalnych kosztach w zakresie swobody), a my nie zmieniliśmy zachowania. 9 Zakaz, na przykład miał na celu zlikwidowanie problemów związanych z alkoholem, ale nie mógł wytrzymać gwałtownych reakcji, wywrotowości i nielegalnych konsekwencji, które szybko nastąpiły. Podnosimy trzy potencjalne pułapki, które należy rozważyć, zanim wdrożone zostaną jakiekolwiek przepisy, które nakładają na konsumentów lub producentów napojów słodzonych cukrem.
Po pierwsze, konsumpcja innych wyborów nie pozostanie stała, kiedy będziemy majstrować przy tym, co jest dostępne do spożycia lub picia. W języku ekonomistów ceteris paribus ( ze wszystkimi innymi rzeczami stałymi ) nie ma. Jeśli usuniemy napoje bezalkoholowe z zestawu możliwych wyborów, inne wybory żywieniowe, które dzieci podejmują, nie będą takie same. Na przykład nasze ostatnie badanie Coke to Coors wykazało, że opodatkowanie napojów bezalkoholowych w Utica w stanie Nowy Jork doprowadziło do kupowania piwa w gospodarstwach domowych w celu zwiększenia ich zakupów. 10 Spodziewalibyśmy się analogicznych substytucji wśród dzieci. Jeśli napoje nie są dostępne, mogą pić więcej wysokokalorycznych soków owocowych lub jeść więcej ciasteczek lub słodyczy, które są podobnie gęste w kaloriach. Zastanów się, co dzieje się, gdy szkoły zakazują mleka czekoladowego: całkowite zużycie mleka zmniejsza się gwałtownie na rzecz mniej pożywnych wyborów.11
Po drugie: Człowiek przekonany wbrew swojej woli jest nadal tego samego zdania , powiedział poetycko Ben Franklin. To samo dotyczy dzieci. Kiedy autorytety decydują o dietach dla dzieci, dzieci wykazują reaktancję – odporność na regulacje.10 W tym przypadku zaobserwowaliśmy, że preferencja dla mniej zdrowej żywności, w tym napojów słodzonych cukrem, wzmacnia się, gdy wydaje się, że podatek jest wykorzystywany do ograniczenia spożycia . Byłoby to przygnębiające, gdyby polityka ograniczająca spożycie napojów bezalkoholowych przez dzieci podsyciła pokolenie oddanych miłośników napojów bezalkoholowych.
Po trzecie, i najważniejsze, istnieje droga naprzód, która wiąże się z mniejszym ryzykiem i może umieścić dzieci w naszym kącie. Użycie prostych, behawioralnych kuksańców, takich jak mniejsze i mniej widoczne napoje bezalkoholowe, może mieć duży wpływ na konsumpcję, jednocześnie pozwalając dziecku (lub jego rodzicom) na wybór. 9. Ponieważ zmiany te są subtelne i nieograniczające , często pozostają niezauważone. Istnieją możliwości pracy z firmami produkującymi napoje bezalkoholowe w celu znalezienia sposobów na zachęcanie do nawyków konsumpcyjnych bez wywoływania potencjalnego sprzeciwu (np. Karty lojalności o zdrowym stylu dla napojów o zerowej kaloryczności). Podejście behawioralne skutecznie pomagało dzieciom jeść więcej owoców i warzyw, czyniąc je bardziej widocznymi i atrakcyjnymi, kojarząc je z ekscytującymi nazwami (np. Marchewka z promieniowaniem rentgenowskim) lub kojarząc je z dobrze znanym fikcyjna postać (np. Elmo lub Batman). Te dobrowolne podejścia są znacznie bardziej prawdopodobne niż regulacje, aby stworzyć długoterminowe nawyki zachowań i znacznie mniej prawdopodobne, aby stworzyć grupę wojowników o wolność do picia napojów bezalkoholowych.
Musimy również zdać sobie spra
[patrz też: lekarz sportowy, podolog, centrum stomatologiczne ]
[więcej w: gruczolak ząbkowany, znamię dysplastyczne, przychodnia wojska polskiego kielce ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Regulacja napojów słodzonych cukrem AD 2

  1. Ida pisze:

    Dzięki opiece lekarza udaje mi się utrzymać dobry stan zdrowia

  2. Rozalia pisze:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu dermatolog lublin[…]

  3. Sandra pisze:

    Mi lekarz zalecił zmianę diety i stosowanie dużo antyoksydantów, polecił wyciąg z modrzewia dahurskiego z witaminą c oraz więcej ruchu